Mededeling - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Menno & Sylvia Meuwese Witjes - WaarBenJij.nu Mededeling - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Menno & Sylvia Meuwese Witjes - WaarBenJij.nu

Mededeling

Blijf op de hoogte en volg Menno & Sylvia

06 Februari 2016 | Australië, Melbourne

Hoi allemaal,
Wij hebben besloten om weer verder te gaan reizen dus voor wie misschien nog post onderweg heeft voor sorry waarschijnlijk word het door de camping terug gestuurd maar laat het ons even weten misschien kunnen we het op de terug weg van Tasmanië anders nog ophalen. Zo als altijd zijn onze plannen gewijzigd

• 28 Maart 2016 - 12:03

Fam.Vermeulen:

Hoi Menno en Sylvia
    We wachten op jullie volgende verslag.
    Heel veel plezier op jullie reis en als jullie terug zijn in Australië lezen we jullie avontuur weer.
    Voorzichtig en geniet ervan,
    Groeten Henk en Gerda Vermeulen

Menno & Sylvia

Wij zijn een nederlands stel dat samen een jaar gaat backpacken in Australie en hopelijk nog meer leuke landen bezoeken! We beginnen in Melbourne waar we landen op 4 mei. We blijven vierdagen in melbourne en de rest is nog onbekend :D Laat het avontuur maar beginnen want wij zijn er klaar voor !!

Actief sinds 15 April 2015