Backpacken in Australie - Reisverslagen van Menno & Sylvia Meuwese Witjes - WaarBenJij.nu Backpacken in Australie - Reisverslagen van Menno & Sylvia Meuwese Witjes - WaarBenJij.nu

Backpacken in Australie

Onze reis begint 3 mei we vliegen dan voor een jaar naar Australië om daar te gaan backpacken en werken. We starten in Melbourne daar zullen we de eerste vierdagen zijn en dan is alles nog mogelijk.
We hebben wel een paar hoogte punten die we willen zien zoals Tasmanië, Great barrier reef, Uluru. Verder willen wij gewoon het aussie leven ervaren, leuke mensen ontmoeten, mooie plekke ontdekken en af en toe gekke dingen doen :P

04 April 2016

Plannen zijn er om gewijzigd te worden ( Loesje).

06 Februari 2016

07 Augustus 2015

Van the Simson Desert naar Hervey Bay
Menno & Sylvia

Wij zijn een nederlands stel dat samen een jaar gaat backpacken in Australie en hopelijk nog meer leuke landen bezoeken! We beginnen in Melbourne waar we landen op 4 mei. We blijven vierdagen in melbourne en de rest is nog onbekend :D Laat het avontuur maar beginnen want wij zijn er klaar voor !!